Bristot lanceert "A coffee to say ciao"

Bristot lanceert "A coffee to say ciao"
Bristot lanceert "A coffee to say ciao"

Tijdens de TriestEspresso Expo van 20 t/m 22 oktober 2016 in de Italiaanse stad Trieste lanceert Bristot "A coffee to say ciao", een nieuw slogan dat streeft naar
het onderstrepen van de sociale roeping van ons merk.

"CIAO" – Het bekendste Italiaanse woord in de wereld.
"CIAO" – Dat iedereen zich thuis voelt.
"CIAO" – Om samen te komen, te ontspannen en te genieten van de koffiemomenten.

Bristot lanceert "A coffee to say ciao", een nieuw slogan dat streeft naar
het onderstrepen van de sociale roeping van ons merk, het verschuift de focus op de consument en het maken van een warme en gastvrije plek in de koffiebar of horecagelegenheid om te genieten, te relaxen en zitten na te denken over de dingen van het leven en te genieten van het koffiemoment.

A Coffee to say ciao, om oude vrienden te ontmoeten en kennis te maken met nieuwe vrienden. Een koffie om momenten of ontspanning te delen, of gewoon relax achterover leunend en te dagdromen of na te denken. Zelfs alleen maar bladerend door de pagina's van een boek, omringd door de geluiden van de koffiemolen, de koffiekopjes, de geur van de koffie en de pratende klanten.

De Nieuwe slogan zal terugkomen in alle Bristot uitingen, zoals de reclame uitingen, het servies, de suikersticks, de nieuwe coffee to go bekers enz.